Najlepsze Blogi Blogasy



Najlepsze Blogi w sieci ! Dodaj bloga i zwiększ jego popularność. Blogasy to największa top lista blogów.

Regulamin :: Dodaj stronę! :: Edytuj stronę :: Kontakt

Liczba Stron: 3843
Poleciliście nas: 22526
Poleciliśmy was: 279836


Przeszukaj toplistę:
Pozycja Nazwa i opis strony Wejścia Wyjścia Wyjścia w sumie
1 To ci historia!
To ci historia!

Blog historyczny. Historie mało znane i nieznanei zapomniane
wejść w sumie: 8   wyjść w sumie: 4
8 4 4
2 Blog Partyzant-ki
Blog Partyzant-ki

słów kilka o Partyzant-ce, która codziennie stawia czoła nowym wyzwaniom...
wejść w sumie: 7   wyjść w sumie: 10
1 3 10
3 WoŹnY blog
WoŹnY blog

Zajefajny blog ... są na nim filmiki flash, gry online, darmowe bramki SMS, vlepki Wisły Kraków, fajne testy i oczywiście zajefajne notki :] ZAPRASZAM
wejść w sumie: 1072   wyjść w sumie: 9624
0 0 9624
4 TOKIOHOTELMAX
TOKIOHOTELMAX

WSZYSTKO O TOKIO HOTEL I CAŁA GALERIA + OPOWIADANIA, NOWOŚCI I PLOTKI :d
wejść w sumie: 688   wyjść w sumie: 4742
0 0 4742
5 KKO
KKO

dla samotnych i dla sparowanych, dla laseczek i dla przystojniaków, dla orłów i nieuków... KKO - dla każdego
wejść w sumie: 650   wyjść w sumie: 5187
0 0 5187
6 AnUBiS blog
AnUBiS blog

- Bardzo "zywy" blog ;D Nie badz lama tylko wlaz... :p
wejść w sumie: 614   wyjść w sumie: 4452
0 0 4452
7 TOKIO HOTEL ZU IMMER
TOKIO HOTEL ZU IMMER ------> NAJWAŻNIEJSZE NEWSY Z ICH ŻYCIA , ZDJĘCIA PLOTKI I FAKTY ! GOTACO ZAPRASZAM I POZDRAWIAM :*:)
wejść w sumie: 470   wyjść w sumie: 2896
0 0 2896
8 Violet Poetry
"Głębia ziewa na powierzchni a powierzchnia okazuje się dnem głębi" Witkacy
wejść w sumie: 467   wyjść w sumie: 1468
0 0 1468
9 Polish Clubbing Rullez
Chcesz - wchodz, nie chcesz - nie wchodz. Techno, Trance, Dance, Progressive. Rozreklamuje wszystkie najlepsze strony klubowej muzyki!!
wejść w sumie: 383   wyjść w sumie: 2453
0 0 2453
10 WoDnIcZkA
SZABLONY, ZEGARKI, AVATARY, BUTTONY, BANERY , PODSTRONY WSYZTSKO NA TWOJĄ STRONĘ I BLOGA W KULTURZE ? HIP-HOP RZĄDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wejść w sumie: 381   wyjść w sumie: 5891
0 0 5891
11 T O P L I S T A_N O W E J_G E N E R A C J I !
JEDYNA POLSKA BLOGOWA TOPLISTA PROFESSIONAL!__OCENY + STATYSTYKI STRONY! GWARANTOWANY WZROST POPULARNOŚCI ZAPISANEJ STRONY!!!
wejść w sumie: 381   wyjść w sumie: 2658
0 7 2658
12 .....:::::::: forum dla blogowiczów ::..........

wejść w sumie: 366   wyjść w sumie: 902
0 0 902
13 DZIENNIK ATEISTY
Ateizm to radość życia, głęboka duchowość, wolność od religii i innych zniewoleń. Nie wierz w Boga, uwierz w siebie. Stań po stronie prawdy, wolności i dobra.
wejść w sumie: 340   wyjść w sumie: 2499
0 0 2499
14 http://www.kroolik.risp.pl/podstrony/toplisty.html

wejść w sumie: 296   wyjść w sumie: 490
0 0 490
15 Oceny- wejdz i dodaj swojego bloga
_____ -[]- Zapraszam -[]- _____
wejść w sumie: 289   wyjść w sumie: 1540
0 0 1540
16 Best Polish WAREZ Team
Pełne wersje gier, filmy, programy, ebooki, pliki z ALLEGRO, xxx, Soft GSM - WSZYSTKO
wejść w sumie: 255   wyjść w sumie: 1933
0 5 1933
17 Pamiętnik-Polaka
To nic innego jak zapiski Polaka, który opuścił swój ukochany kraj i ludzi, z którymi dzielił uroki codzienności. Od 6 sierpnia 2005 walczy po drugiej stronie Oceanu w mieście Nowy Jork jako uczeń jednej z nowojorskich szkół...
wejść w sumie: 235   wyjść w sumie: 1916
0 0 1916
18 =ZaJaFfKoWa=
=...oDwAżNi NiE ŻyJą WiEcZNiE... =...OsTrOżNi NiE ŻyJą wCaLe...=
wejść w sumie: 232   wyjść w sumie: 2646
0 0 2646
19 moja rzeczywistość...
moje wzloty i upadki...wszystkie zapisane kartki...chcesz to zniszczyc?...nie pozwole...swoje wspomnienia ze sobą zabiore...nie wiem co zrobie z tymi złymi...może na inne kiedys zamienie...
wejść w sumie: 230   wyjść w sumie: 2729
0 0 2729
20 Marnosc, bezsens, glupota!
Wejdz, jezeli sie nudzisz... Nic ciekawego!
wejść w sumie: 209   wyjść w sumie: 3194
0 0 3194
21 || Moje życie codzienne ||
|| Moje życie, moja miłość... Ja we własnym wcieleniu... zapraszam ||
wejść w sumie: 193   wyjść w sumie: 2281
0 0 2281
22 ...trzeba żyć a nie tylko istnieć...
Jak nocny motyl w tańcu opętany pragnę w jasności utonąć, nim się popiołem stanę...
wejść w sumie: 186   wyjść w sumie: 4377
0 1 4377
23 dOrOtKa
strona jak strona... ta akurat powalona :D
wejść w sumie: 179   wyjść w sumie: 1440
0 6 1440
24 AVRIL SITE
strona poświęcona avril lavigne. co ci szkodzi zobaczyc?
wejść w sumie: 173   wyjść w sumie: 1809
0 0 1809
25 Historia pewnej miłości
Zapraszam wszystkich do czytania mojej historii
wejść w sumie: 151   wyjść w sumie: 3931
0 1 3931
26 Mój kochany BloguŚ !! Polecam
Po prostu bloG 15-letniej dziewczynY, która bardzo lubi nosiĆ skete, słuchA hH i jest SpoKo buźka :**** PolecaM, bo Blog wartY zaczepkienia Oka :)
wejść w sumie: 150   wyjść w sumie: 1889
0 0 1889
27 It's Bicycle Repairman! But how?
UWAGA! Obraz z kamerki Live! Prawdziwe życie, prawdziwych studentów... Z przymrużonym okiem ;)... Zapraszam
wejść w sumie: 149   wyjść w sumie: 928
0 0 928
28 Oceny blogów
Oceny blogowe.. szybko i dokładnie..
wejść w sumie: 147   wyjść w sumie: 700
0 0 700
29 Na wieży marzeń
Zanim pamięć w mroku zginie, tutaj spiszę, to co jest, było i minie...
wejść w sumie: 138   wyjść w sumie: 2454
0 0 2454
30 Moje opowiadanie o chłopakach z TH
↑ SUPEROWY BLOG I OPOWIADANIE O CHŁOPAKACH Z TOKIO HOTEL WEJDŹ I SPRAWDŹ ↑
wejść w sumie: 138   wyjść w sumie: 2765
0 0 2765
31 moja prywatna stronka
wejdz i zobacz duzo top list www zarabianie w necie muza teledyski download i wiele innych
wejść w sumie: 136   wyjść w sumie: 1144
0 0 1144
32 S-czas
Pzd For ALL people in the earth (astronałtów nie pozdrawiam)
wejść w sumie: 134   wyjść w sumie: 936
0 0 936
33 KOLEJNY BLOG
EROTYCZNIE:P FANTASTYCZNIE:P TYLKO WEJDZ:P
wejść w sumie: 132   wyjść w sumie: 2591
0 1 2591
34 TOKIO HOTEL COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLL!!!!!!!!!
sami zobaczcie jaki cudowny:):):):):):)
wejść w sumie: 130   wyjść w sumie: 1844
0 0 1844
35 Twój Koszmar
Boisz sie spać? Okrywa Cie lęk? Nic nie rób poprostu wejdz. Zapraszam wszystkich miłoścników grozy na odwiedzenie mego bloga. Naprawde wejdzcie a nie pożałujecie. Pozdro 4all
wejść w sumie: 129   wyjść w sumie: 1800
0 0 1800
36 UwAgA Bo Tu StRaSzY...

wejść w sumie: 128   wyjść w sumie: 3013
0 0 3013
37 dzika, dzika mlodosc- moja wielka niewiadoma
kawaleczek mojego zycia znajduje sie wlasnie tu:))
wejść w sumie: 127   wyjść w sumie: 1865
0 0 1865
38 SaM SeX i MANDARYNA(NAGO I JAK FAŁSZUJE)!!
SeX :D i zwariowany świat SaM SeX i gry ErOtYcZnE dla wszystkich :D KoMeNtOwAć A nAuCzYcIe SiĘ sZtUkI kOcHaNiA w MaIlAcH ... MANDARYNA JAK FAŁSZUJE EVERY NIGHT!!
wejść w sumie: 126   wyjść w sumie: 4325
0 6 4325
39 Ona ocenia..
Szukam blogów które powalają swoją "osobowością" i nieprzeciętnością.Myślisz że twój blog się do niech zalicza? Spróbuj, jeśli nie boisz się wysublimowanej oceny - ostrej, konstruktywnej, niezależnej!
wejść w sumie: 120   wyjść w sumie: 950
0 6 950
40 Weblog Doktora No
Blog młodego inteligenta: polityka, społeczeństwo, internet. Bardzo politycznie niepoprawny.
wejść w sumie: 120   wyjść w sumie: 1234
0 0 1234
41 ŚWIETNE OPOWIADANKA O TOKIO HOTEL!!
WEJDZ , PRZECZYTAJ I SKOMENTUJ!!
wejść w sumie: 119   wyjść w sumie: 1364
0 0 1364
42 ®4n3t4®
.....:::::ZaKoChAnA, aLe ChYbA NiEsZcZeSLiWiE:::::......
wejść w sumie: 117   wyjść w sumie: 1705
0 6 1705
43 www.promilasy.blox.pl
zajebista stronka dla alkoholików trzezwiejacych
wejść w sumie: 108   wyjść w sumie: 921
0 6 921
44 )-(iphop-owy blog
o kultuze o mnie o hip-hop-ie Eloo ====>
wejść w sumie: 107   wyjść w sumie: 775
0 6 775
45 ...-*Blog AnCi*-...
-*WeJdŹ I SiĘ PrZeKoNaJ... SzAlOnA ZbUnToWaNa NaStOlAtKa To CaŁa Ja - SzCzErZe:) ZAPRASZAM*-
wejść w sumie: 103   wyjść w sumie: 2071
0 0 2071
46 =Poza Światem Poza Umysłem...My Diary =
Chcesz Wiedzieć Co Robi 19-nastolatka Wejdz:) Przed Wejsciem TUTAJ skonsultuj sie z lekarzem:)
wejść w sumie: 96   wyjść w sumie: 1341
0 6 1341
47 Chwyć mnie za ręke..(...)
Jest to opowieść o dziewczynie - Pauline.Jej zycie jest wogole nie udane.Na świat sie nie pchała...lecz urodziła sie by chyba tylko cierpieć i znosić to co jej los pozostawił...
wejść w sumie: 96   wyjść w sumie: 4330
0 1 4330
48 .oO Fc BLaCha Oo.
samo życie.. po prostu...
wejść w sumie: 95   wyjść w sumie: 875
0 0 875
49 LAYOUTY SILENCE
Stronka z szablonami i dodatkami ( zegarki, skrypty, avatary) na blogi. Dużo kategori. Szablony wykonane starannie, ładne grafiki. Jestem otwarta na propozycje co do nowych szablonów.
wejść w sumie: 93   wyjść w sumie: 1204
0 0 1204
50 Różnie ByWa..
w Życiu Piękne są TyLko chWiLe...KtoŚ PłaCze aByŚ Ty MógŁ SiĘ ŚmiaĆ...ZapRaSZaM na moJego bloGa=)
wejść w sumie: 91   wyjść w sumie: 1378
0 0 1378
51 Kamil's page...
Blog z szablonami i innymi dodatkami na bloga...
wejść w sumie: 87   wyjść w sumie: 864
0 1 864
52 Helbreath
To jest mój blog
wejść w sumie: 86   wyjść w sumie: 216
0 0 216
53 -=- ToP-99 MwP -=-
-=-Top MwP-=- Zwiększ oglądalność swojego bloga- Wymiana Buttonami itd. Wejdz i Dodaj swojego bloga -==- Bez Erotyki -==- ______________[]ZAPRASZAMP[]______________
wejść w sumie: 85   wyjść w sumie: 798
0 0 798
54 moj blog:P:P
owciki 3majcie sie qpy:]
wejść w sumie: 85   wyjść w sumie: 1219
0 0 1219
55 Zycie to nie bajka
CZYLI UDERZAMY W NAJCZULSZE MIEJSCA W MOJEJ OKOLICY - BLOG WYŚMIEWAJĄCY SZARĄ RZECZYWISTOŚĆ I NIEKTÓRYCH LUDZI. DOBITNIE... ZAPRASZAM!!!
wejść w sumie: 85   wyjść w sumie: 3361
0 0 3361
56 www.dj.bartek.czeka na wpisy
wchodzcie i nic nie muwcie jak chcecie muze to napiszcie nr gg w księdze gości
wejść w sumie: 83   wyjść w sumie: 996
0 0 996
57 Punk'S Blogus Otokusa
Punkowy świat – to tylko inne spojrzenie na ludzi na świat na wszystko... to dobra zabawa i czyste serce ;-) Precz z Komercja !
wejść w sumie: 81   wyjść w sumie: 935
0 6 935
58 NAJCIEKAWSZE POLSKIE BLOGI
Elita blogów polskiego internetu.
wejść w sumie: 78   wyjść w sumie: 761
0 0 761
59 rock-pati-lp
nio nie wiem musicie sami wejsc i zobaczec!!!:P
wejść w sumie: 76   wyjść w sumie: 485
0 6 485
60 ROLA PAŃSTWOWEJ PROSTYTUTKI W ŚWIECIE WSPÓŁCZESNYM
-=x=-=x=-=x=-=x=-=x=-=x=-=x=-=x=-=x=-=x=-=x=-=x=-=x=-=x=-=x=-
wejść w sumie: 76   wyjść w sumie: 1536
0 0 1536
61 Nasz blog
Blog o imprezkach, melanżach i DOBRYCH OPCJACH! wpadnijcie do nas.
wejść w sumie: 74   wyjść w sumie: 630
0 0 630
62 *WsZyStKo O MaNdArYn!e cZyLi MaRcIe WiŚnIeWsKiEJ*
Co Tu DuŻo MóWić, WłaŹcIe BeZ GaDaNiA... :D lol
wejść w sumie: 74   wyjść w sumie: 1382
0 0 1382
63 Kanna
Opowiadanie o czarownicach, nie mające nic wspólnego z Harry'm Potter'em
wejść w sumie: 73   wyjść w sumie: 677
0 0 677
64 wszystko za free
top lista zielonego smoka i wiele innych download filmy programy gry polski film taki jak symetria top listy stron zarabianie w necie filmy porno za free i bedzie jeszcze wiecej jak bede mial czas pobawic sie zapraszam pozdro
wejść w sumie: 72   wyjść w sumie: 1118
0 0 1118
65 ...:c00l BlOg:...
CzAdOwY bLoG cO tU dUżO PiSaĆ, WeJdŹ, ZoBaAcZ i PrZeKoNaJ sIę!....
wejść w sumie: 71   wyjść w sumie: 776
0 6 776
66 Moje małe marzenia
Zajrzyj jesli chcesz.........:D
wejść w sumie: 70   wyjść w sumie: 1315
0 6 1315
67 dOrOtA
tAk Się pRzEdStAwIa dRuGa sTrOnA mEdAlU nA kTóReJ nIe mA sMuTkU i ŻaLu Te żYcIe nIe tYlKo z bÓlU sIę sKładA w tYm żYcIu sZcZęŚcIe nAs dOpAdA !!
wejść w sumie: 69   wyjść w sumie: 2483
0 0 2483
68 = =ALAN SMITH => THE BEST OF FOOTBALL= =
Jedyny Polski Blog O Napastniku Manchester United. Codzienna Aktywacja. Wiele Archwalnych Zdięć, Buttony, Linki, Ciekawostki, Informacje, Bierzące Newsy itd. itp.
wejść w sumie: 68   wyjść w sumie: 499
0 6 499
69 Ucho's Fuckin World => Trance World
My little world....Trance....House....łyyyycha => nie wchodzisz ... nie żyjesz
wejść w sumie: 66   wyjść w sumie: 388
0 0 388
70 Bloom Magix
Close your eyes and open your hearts
wejść w sumie: 61   wyjść w sumie: 1497
0 9 1497
71 miLo501
Blogas na którym znajdziesz fajne notki...
wejść w sumie: 60   wyjść w sumie: 814
0 0 814
72 ..::Jeden Osiem L::..
Wszystko - ganja, jeden 8 L, info wszystko czego trzeba aby być szczęsliwym gorąco zapraszam. nie pożałujecie. Ganja górą!!!!!!!!!!
wejść w sumie: 60   wyjść w sumie: 701
0 0 701
73 BLOG 28 :D
strona o najlepszym zespole- blog 28. UWAGA! NIE BLOG 27!!!
wejść w sumie: 60   wyjść w sumie: 2143
0 0 2143
74 http://rolki.blog.pl/
ZnAjDzIeSz Tu WsZyStKo O RoLkAcH I NiE TyLkO ! ! !
wejść w sumie: 58   wyjść w sumie: 357
0 6 357
75 LELEK ZOOOOONE ZAPRASZAM: Hip Hop Muza, SkateBlog!
Witam. zapraszam na moj blog. wstapcie a niepozalujecie!! Hop-Hop klimaty!!!!!!!! zobacz!!
wejść w sumie: 56   wyjść w sumie: 457
0 0 457
76 ^^ My Another World ^^
Just my World;]
wejść w sumie: 55   wyjść w sumie: 829
0 1 829
77 adkaaa.mylog.pl
wpadnij i sam zobacz...:*
wejść w sumie: 50   wyjść w sumie: 569
0 0 569
78 PumPura
~**"Życie bez celu jest błądzeniem"**~
wejść w sumie: 44   wyjść w sumie: 662
0 0 662
79 Mój blog-Moje życie
Mój blog-Moje życie
wejść w sumie: 44   wyjść w sumie: 597
0 0 597
80 ..:: 46N13CH4 Bl06 ::..
M0J Z4J3Bi57Y bL06!! Y34Ch!! :P
wejść w sumie: 44   wyjść w sumie: 60
0 0 60
81 Życie jest cierpieniem...
Lepiej nie mieć opisu niż mień opis głupi...
wejść w sumie: 43   wyjść w sumie: 412
0 0 412
82 Stronka o breaku + Warszawski Krzyk
stronka z fotami breka o breaku .czasem rymy zapodać potrafimy... kilka plikow do pobrania muza, NOWE filmy wejdzcie na http://www.radioword.net/
wejść w sumie: 42   wyjść w sumie: 224
0 0 224
83 ZiomStaF
Wiele mp3 Troche FIlmow I co jakis CZas Tekst I informacje O imprezkaCh ..::ZAprASzaM::..
wejść w sumie: 42   wyjść w sumie: 511
0 0 511
84 ..::przeżycia są atrybutem życia::..
^^miłość pokój wolność równość wiara nadzieja - to są podstawy... mojego życia... nie przez wszystkich akceptowanego, ale jedynego jakie mam... wejdź i spróbuj poznać mnie lepiej ;] ^^
wejść w sumie: 42   wyjść w sumie: 757
0 0 757
85 redakcja MARIN
poo prostu gazetka
wejść w sumie: 42   wyjść w sumie: 254
0 7 254
86 ..:: o sobie samej ::..
a co ja będe opisywać.. wejdźcie i sami zobaczcie :)
wejść w sumie: 41   wyjść w sumie: 508
0 0 508
87 [: Pozdro 600 -Tasior Zaprasza :]
Siemandero - Zapraszam na mojego Bloga jest Tu duzo informacji o piłce nożnej i duzo ciekawych linkoff. Jak juz sie skusicie aby weiśc wpiscie mi sie do Ksiegi Gosći, z góry wielkie dzieki :]
wejść w sumie: 41   wyjść w sumie: 625
0 1 625
88 Love-Love
Moim zdaniem jest fajna fajnie bajki pisze i fajnie notki niestety moj 1 blog mi nie szedł i mysle ze jak wpisze sie tu troszke wpisuw bedzie bo dopiero sa 4 wpisy do księgi gości:((i moze przes was nawet i beda 100!!:)ja na 100% odpisze:)wejdzceie i look
wejść w sumie: 41   wyjść w sumie: 1157
0 7 1157
89 _-_-_TOKIO HOTEL STORY_-_-_
Wejdź, a przekonasz się, że jest to całkiem inne niż pozostałe opowiadanie o Tokio Hotel. Naprawdę warto! Zapraszam!!!
wejść w sumie: 41   wyjść w sumie: 1149
0 0 1149
90 TokiO HotEl!
To zarąbista stronka o tym zespole!!;D Dużo fotek,muzy i wieści znajdziesz na niej...ZAPRASZAM!!!
wejść w sumie: 41   wyjść w sumie: 1152
0 0 1152
91 Monicoor
Eee blog takiej tam kosmitki....nie wiem czy nudno...zobacz sam:P
wejść w sumie: 39   wyjść w sumie: 327
0 7 327
92 ZARĄBISTA STRONA DLA FANÓW BILLA I TOKIO HOTEL!!!
COŚ DLA FANEK W SZCZEGÓLNOŚCI. PEŁNO FOT I NEWSÓW! ZAPRASZAM!
wejść w sumie: 38   wyjść w sumie: 881
0 0 881
93 świat bez snów wiersze
- A czym jest rzeczywistość?- Tym, czym powinna być zdaniem większości szaleństwo to niemożność przekazania swoich myśli
wejść w sumie: 38   wyjść w sumie: 665
0 0 665
94 Blog Z Opowiadaniem O Tokio Hotel
Jeden z wielu, a może inny...? Problemy i radości Ashley Lottes... Zajrzysz i zostawisz ślad? Serdecznie zapraszam..
wejść w sumie: 37   wyjść w sumie: 583
0 1 583
95 S o m e__P i r a c y__B l o g
Zakładamy opaskę na prawe oko, papugę na lewe ramię i raźnie ruszamy by gwałcić, palić i plądrować szarą rzeczywistość. Ahoy!
wejść w sumie: 36   wyjść w sumie: 348
0 0 348
96 !!!!! I N N N A blog !!!!!
o życiu texty nie przepisane z gazety ...
wejść w sumie: 35   wyjść w sumie: 1731
0 1 1731
97 ...Spojrzeć w oczy życiu...
Jestem jak wilk... Nie potrafię przeżyć bez stada...
wejść w sumie: 34   wyjść w sumie: 379
0 6 379
98 ::Miszczowski Blog::
Zapraszam na mojego bloga... mam nadzieję, że Wam się spodoba :P
wejść w sumie: 33   wyjść w sumie: 749
0 0 749
99 Oceny - Blogów
....: Oceny Tasiora i jego Ziomów :....
wejść w sumie: 33   wyjść w sumie: 321
0 0 321
100 martun-ka life
mój kochany bloguś, moje życie codzienne smutki i radości zapraszam na zwykłego bloga przeciętnej inaczej nastolatki :)
wejść w sumie: 33   wyjść w sumie: 598
0 0 598
Ranking stworzony w serwisie TopLista.pl

Dodaj stronę! :: Edytuj stronę :: Kontakt